m e m o r y
about stuffs chats home twitter instagram


[Preface] The Heartless .
Monday 7 October 2013 | 07:20 | 0 comments


Hi . Assalamualaikum . 

Dah lama aku tak buat fanfict . Actually benda ni sepatutnya tak dipanggil as 'fanfict' sebab aku guna character malay kebanyakannya . hahhahahaahaha . k tak lawak pun -.- 

Hah btw lawa tak poster ? Dah lama tak godek-godek ps macam tulah jadinya . buruk sehhh . wrne putih wkwkw pdhl cerita ni gerne ; angst etc /

Aku harap korang baca preface ni lepas korang habis baca ff tu . lol . terbalik -.-

Aku tak boleh terangkan jalan cerita atau apa apa tapi aku nak cakap . Maybe korang fikir cerita ni love story tapi bagi aku tak . Bagi aku cerita ni lebih kepada hmm nk cakap macam mana aku tak tahu . cerita dia pasal ala seseorang yang asyik salahkan diri dia sendiri dan selalu salahkan takdir . 

Sepatutnya aku buat lelaki tu ala cerita dia macam ala-ala cerita 'songlap' terjebak dalam sindiket . jumpa dengan gro . cerita masalah masing-masing . fall in love with each other . lebih kurang kepada 'forbidden love' tapi aku malas nak buat bebanyak konflik ni karang jadi drama habis tergantung mcm cerita 'I Love You Mr Annoying' hahhahhahaha . bukan tergantung act aku malas nak buat, idea ada je tapi bila dah buat idea lari -.- 

Btw sebenarnya dah lama dah aku nak buat cerita macam ni dari bulan 4-5 kod tak silap aku . Tapi... Ala biasalah aku ni budak sekolah . Pemalas . Lagipun time tu sumpah serius aku memang tak ada mood nak hadap-hadap blog ni . 

Hari tu aku tengok 'super spontan' lepas tu semut sentap nyanyi lagu apa ntah lah en . lagu tu best . so aku pergilah search . bila aku dengar betul-betul aku dapat inspirasi dari situ . ecehwaah inspirasi lah sangat en -.- even lagu ni lebih kepada tentang cinta aku rasa masa mula-mula tu macam ada kaitan sikit . //melalut// oke wtv -.-

Cerita ni memang macam 'Jodoh Itu Milik Kita' sikit . Dulu memang aku tak idea . Tapi lepas baca novel tu aku nekad nak siapkanlah . Sementara PMR ni bosan tak ada hw . Buku latihan pun tak de wkwkwk . //mntg2 tk de PMR thun dpn tpi tutap dpt tahu ada PBSMR tu tak beli tu// -.- 

Macam biasa ayat aku tunggang terbalik . 

Sesiapa yang degil juga buka entry ni dulu sebelum cerita aku tu . Nahh tekan SINI . degil betul  >:(