m e m o r y
about stuffs chats home twitter instagram


Peek A Boo
Sunday 19 January 2014 | 02:50 | 0 comments


hi . Assalamualaikum . 

Penat dah aku edit-edit blog ni . Semua dah baru . Tempat links pun habis aku buang .

Kalau sesiapa nak change link boleh tulis kat cbox tu ye . 

Dah macam newbies je gayanya aku ni hahahhaha . ye lah cbox pun aku buat baru em . 

btw ya allah penat gila au cari jalan macam mana nak buat comment ni . 

aku memang rusing betulah . kalau pakai blogskin lagi satu boleh pulak . sebab selama ni memang aku tak tahu buat comment . dekat blogskin yang luhan sebelum ni memang ada box dia just letak blogid . aku dah letak tapi kebanyakan blog tak ada lah . aku dah cri code tapi memang serabai jadinya . 

So . Aku tinggalkan je lah . Kalau ada nak tulis apa-apa boleh tulis dekat cbox tu ye . 

Tak lama lagi au akan taruk freebies ye . 
Aku rasa freebies je kod aku buat . Kalau tuto ni aku tak pandai 
sangat bab nak mengajar orang . lol . Tengoklah in shaa allah kalau free . 
Aku akan buat freebies :D

Oh ya and 1 more thing . Aku rasa nak sambung lah cerita I Love You Mr Annoying tu . Ye lah dah lama terbiar . Dari tahun lepas lagi aku start cerita tu . hmm kelaut dah plan dia . Aku fikir tak nak lah pepanjang 20 chapter dah . Aku malas . malas . malasssss :3