m e m o r y
about stuffs chats home twitter instagram


Crush .
Friday 21 February 2014 | 06:58 | 0 comments


omg . honestly I can't even keep a secret even though my secret .

so dont trust me .

Aku bukan jenis yang suka pendam walaupun benda tu serius atau apa apa kalau boleh aku akan cari jalan untuk luahkan apa yang aku rasa . 

Jadi aku ambil keputusan untuk tulis dekat blog . 

Aku harap sangat member aku tak baca blog akuuuuu ni . Aku tak nak sesiapa pun baca act tapi aku nak letak juga dalam blog tapi aku tak nak private post ni . looool . macam macammmmmm gedik kan ? HAHHAHA -.-

The first day i met him .

 Dia masuk kelas tuisyen lambat then dia duduk depan aku . Aku nak salin nota tapi badan dia besar sangat . I was like 'erghhh kepala hagemaru betul lah mamat ni .' Lepas tu cikgu sc suruh dia ketepi sikit cause cikgu tahu dari raut wajah aku . Aku tengah bengang . Then dia pusing kebelakang tengok 'gelaran siapa yang tak nampak tu' masa tu kali pertama aku tengok muka dia . Masa tu ok lah serius aku kata ada lah lekat sikit cause kulit dia putih , muka dia nampak serius sebab mata dia kecik . Then dia alih tempat . Lepas  tu selang beberapa minit tu dia duduk balik dekat depan aku . Mungkin dia tak suka duduk tengah tengah lagi lagi kat depan . ok tak pe aku tak kisah lagipun time tu aku dah habis salin kan . Lepas tu cikgu tanya dia sama ada dia ada girlfriend atau tidak but he said no . //tapi masa tu aku tak rasa apa-apa pun//

I dont remember when it happened 

Aku panggil dia 'Mata' cause aku tak tahu nama dia . Lagipun mata dia kecik . kelakar hahaha . Masa tu kelas Math kod tak silap . Dia letak nama dia kt regis book as " Tan Sri 'S' " i laugh so hard when i saw the paper . tak sangka muka serius macam dia berangan nak jadi tan sri lah sangat kan . HAHA .


11 Feb 

Masa tu ada kelas bi . Selalnya barang tuisyen aku harapkan dengan kawan-kawan . Aku tak nak bawak pencil box sebab bila habis tuisyen aku selalu lupa nak masukkan balik dalam beg sekolah jadi leceh pinjam barang dekat sekolah . Thats why aku pinjam je barang orang lain dekat tuisyen . Tapi masa tu kawan aku tak ada pensil lebih semua orang aku tanya semua kata tak ada . Aku pun bebel lah dekat orang "kau ni datang tuisyen bawak apa ." padahal aku pun 2x5 lah kan lol . Lepas tu aku nak pinjam pemadam . Mula-mula dia tak bagi tapi lepas tu dia bagi . Tapi pemadam dia jenis wffff tahu tak pemadam dia yang panjang tu . Yang ada badan tu sepatutnya . err faham tak ? lol let it go . Aku goyagkan lah pemadam tu lepas tu dia dengan kawan dia fikir blue loool -.- lepas habis padam aku bagi lah balik kan tapi zupp alah tersalah buat lagi . Then aku mintak lah dia balik semula . Tapi dia geleng kepala dia tanda tak nak bagi tapi dia tunjuk pipi belah kiri dia pakai jari telunjuk . Dia suruh kiss . i was like looool . takan nak kiss ? then i said "mata kau lawa lah" then he smirk and said "i know ." 

  I think he's cool , hot and handsome . 
 He has an aura for me fall in love with him . 

Lepas kejadian tu aku betul betul lekat dengan dia . df . cepatnya perasaan bodoh aku ni menggedik . 


18 Feb

Dia panggil-panggil aku lepas tu tanya macam macam . Rimas lah jugak dan yang paling tak boleh blah dia tanya aku "Layan hentai tak ?" sumpah wtf . ya allah gatalnya mamat ni . Hari tu pun dia ada cakap benda gatal lepas tu aku pernah cakap dekat dia "Kau ni dah lah mata kecik . Lepas tu tengok benda tak elok cungkil biji mata kau karang." lul . Lepas tu aku tak layan dia dah then dia kata aku sombong . Serius tak ada mood nak layan dia lagi lagi aku baru balik kelas tambahan dengan penatnya . 

Malas nak cerita banyak banyak . 
Honestly , aku suka bila berdiri sebelah dengan dia sebab dia tinggi . Aku pendek . lol . So aku rasa macam tah lah tah laaaa lagi lagi aku suka lah lelaki tinggi dari aku . haha lol . tapikan bila aku nak pandang dia aku kena angkat lah muka . pft .  


If i had a chance , I want to stare into your eyes and never look away . I want you to hold me in your arms and tell me you love me .