m e m o r y
about stuffs chats home twitter instagram


worst.
Sunday 23 March 2014 | 22:30 | 0 comments


Jujur aku cakap . Dalam banyak banyak tahun . Bagi aku tahun ni paling aku rasa malang buat aku . 
Tak tahu lah kenapa . 

Aku lebih suka 2013

 tak ada masalah . tak ada desakkan . tak ada haters . tak ada marah marah . tak ada apa yang aku rasa sekarang . Aku nak perasaan dulu datang dekat aku . perasaan yang dulu . aku tak suka perasaan baru aku ni . aku nampak lemah . Bagi aku , aku lemah .

"bestnya tengok orang tak ada masalah kan ?" 

semua orang pernah alami masalah . Tak ada pun yang tak pernah . Cuma masa yang menentukan . Kita hanya mampu merancang . Tapi yang menentukan Allah . 

Aku rasa masa depan aku gelap . ye . Allah tak akan mengubah nasib seseorang selagi seseorang itu tidak mengubah nasibnya sendiri . Tapi macam mana kalau orang tu dah cuba ubah seboleh-bolehnya tapi hasilnya sama .