m e m o r y
about stuffs chats home twitter instagram


hi im back .
Thursday 23 October 2014 | 00:07 | 0 comments


hey guys . 

yahhhhhhh ! finally im free now :))

since pt3 is over so aku boleh lah layan blog balik yehh . 

ha lagi satu aku rasa lepas ni kalau aku nak buat fanfict maybe aku tak masukkan dalam blog dah tapi dalam wattpad . Kalau masuk dekat sini pun aku buat one shot je em rasanya kalau aku nak buat drama memang tak akan habis pun macam drama 'tu' HAHAHAHA sorrylah buat korang tertunggu and maybe aku nak delete kod . Serius aku tak ada idea buat benda tu . 

Oh ya btw kalau aku ada masa aku nak buat freebies blogskin :) insyallah tu pun kalau aku ada masa lah .

tapi rasanya blogskin ni khas untuk fangirl '5 second of summer' dengan 'the vamps' je kod . Sejak aku dah tak layan kpop ni aku addict gila dengan dia orang woooooooooo . Mulanya aku minat 5sos je tapi sejak Shawn Mendes collab dgn the vamps i was like OMGGGGG WHAT LIFE IS .... 

and one more thing aku rasa nak tukar kod blogskin maybe tak banyak tapi just nak edit tukar kepada gambar shawn mendes lmaooo .